تاریخ : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵نمایندگی هاست یا Reseller چیست ؟

برای تجارت پرسود و بی زحمت راه های زیادی وجود دارد که یکی از این روش ها استفاده از نمایندگی فروش هاست می باشد و هر فروشنده ای می تواند بدون نیاز به خرید سرور اختصاصی که طبیعتا هزینه بالا دارد می تواند از نمایندگی هاست استفاده کرده و کسب کار خود را راه اندازی کنید .

در نمایندگی هاست شخص فروشنده نیازی به علم فنی و اطلاعات دیگر ندارد مدیر سرور تمامی تنظیمات را انجام داده و تنها موردی که برای نماینده فروش باقی می ماند پشتیبانی مشتریان خود می باشد و در صورتی که مشکل خاصی به وجود بیاید می تواند از مدیر سرور پیگر باشد تا مشکل را برایشان حل کند .

نمایندگان فروش بر حسب نیاز خود و مشتریانشان می توانند اقدام به ریسلری هاست لینوکس و هاست ویندوز نمایند. نماینده با دریافت نمایندگی برای هر کدام از موارد گفته شده، یک کنترل پنل مدیریتی برای ایجاد مشتری و ارائه خدمات هاستینگ به آنان دریافت می کنند.

این کنترل پنل ممکن است با توجه به سیستم ها و کنترل پنل های هاستینگ مختلف، متفاوت باشد. برای مثال کنترل پنل نمایندگان فروش هاست لینوکس تاپ وب هاست، directadmin می باشد.

همچنین شرکت ها و افرادی که بطور مستمر و یا هر از چند گاهی نیاز به تأمین سرویس میزبانی وب برای مشترکین خود را دارند ( مانند شرکت های خدمات اینترنت و …، شرکت های میزبانی وب، شرکت های طراحی وب، شرکت های تبلیغاتی و … )، می توانند از این سرویس استفاده نمایند.

در برخی اط نمایندگی های فروش امکان OverSell وجود دارد که برای نماینده فروش خیلی بهتر است و با این قابلیت می تواند تعداد هاست بیشتری را بفروشد .

در این قابلیت اگر نمایندگی هاست فروشنده 1 گیگابایت باشد و بخواهد یک هاست 1 گیگابایتی بفروشد دیگر سیستم نمایندگی اجازه فروش هاست دیگری را نمی دهد چون فضا نمایندگی به فروش رفته اما در Oversell می تواند تعداد زیادی هاست ارائه دهد و زمانی که هاست های فروخته شده از فضای خود استفاده نکنند و خالی باشد می توان فضای خالی آن ها رو دوباره فروخت .

برای مشاهده پلن های نمایندگی هاست لینوکس تاپ وب هاست کلیک کنید .

اطلاعات دانلود
مطالب تصادفی
نظرات مربوط به مطلب : بدون دیدگاه

خدمات میزبانی وب,هاست لینوکس,هاست دانلود,هاستینگ,ارائه خدمات هاستینگ,هاست وردپرس,هاست cpanel,هاست جوملا,هاست طراحی سایت,هاست سی پنل

سرور,دیتاسنتر,سرور ایران,خدمات سرور,سرور پرقدرت,طراحی قالب وردپرس,قالب وردپرس,طراحی سایت,طراحی آپلودسنتر,هاست ارزان,ثبت دامنه

طراحی سایت,هزینه طراحی,طراحی صفحات اینترنتی,طراحی آپلودسنتر,طراحی وردپرس,بهینه سازی,سئو,بهینه سازی,کدنویسی,کد نویسی و بهینه سازی هاست ایران,ایران هاست,میهن وب هاست,تهران هاست,شرکت میزبانی وب نت افزار,ایران سرور,قیمت هاست,تعرفه هاست,خرید هاست,فروش هاست هاست نامحدود سرور پارس,هاست پرسرعت ssd,ایران هاست,تهران هاست,هاست پرسرعت,هاست پرسرعت لینوکس,هاست ایران,هاست وردپرس,هاست دانلود,هاست آپلودسنتر,هاست جوملا,هاست کلیجا,هاست سایت,هاست وبسایت,سرور ایران,دیتاسنتر,سرور پرسرعت,سرور بدون هنگی,سرور با آپتایم بالا,خرید هاست,خرید سرور,ثبت دامنه,جستجوی دامنه,دامنه ای ار,ثبت دامنه ای ار,انواع دامنه,وردپرس,آموزش هاست,آموزش سرور,آموزش خرید,آموزش دایرکت ادمین,ایرانیک,فراسو,طلا هاست,خدمات میزبانی وب,بهینه سازی سایت,بهینه سازی,کدنویسی,طراحی سایت,طراحی سایت آپلودسنتر,طراحی آپلودسنتر,طراحی سایت دانلود,انواع هاست دانلود,هاست لینوکس,لینوکس,آی آر,طراحی قالب,طراحی,سئو,سئو سایت,کدنویسی مجدد سایت
طراحی سایت